Ідеї для фарбування дитячих кімнат

Яку фарбу обрати?
Як зрозуміти якої вона якості? Чи можна фарбу мити та терти?

При виборі фарби для дитячої кімнати у центрі уваги дизайн та кольори, але не можна забувати і про творчість. У дитячих кімнатах зазвичай неминучі плями, тому рекомендуємо вибирати надстійкі фарби, такі як Isaclean – вони відштовхують плями.

Ізаклін – це фарба на водній основі, яка дуже стійка до найпоширеніших побутових плям. Пофарбовану поверхню можна мити миючими засобами, так само Ізаклін витримує тертя, не залишаючи слідів і блиску. Ізаклін має екологічний знак Ecolabel і застосовується в екологічних будівлях Leed та Breeam . Після того, як фарба буде обрана, нам потрібно підібрати дизайн, колір та пофарбувати підготовлену стіну або шпалери валиком чи пульверизатором.

Еколейбл isaclean painting isaval

Play Video

Ідеї оформлення дитячих кімнат.

Пропонуємо кілька ідей для прикраси найменшого будинку.

Ізаклін фарба проти плям

Розширити простір фарбою

Для невеликих спалень краще вибрати кремовий, світло-сірий або бежевий тон, щоб світло відбивалося від стін, створюючи більш розслаблений, просторий і світлий простір. Ми можемо надати йому індивідуальності та дитячої нотки, намалювавши на стінах маленькі крапки або трикутники.

Шкільна або магнітна дошка

Грифельна стіна – це спосіб стимулювати творчі здібності дітей та надати інтер’єру індивідуальності. Ви можете виділити якусь частину стіни або зробити екстремальніше і пофарбувати всю стіну. Для цього ми радимо використовувати нашу лінійку для творчості.

isaval інтер'єр
isaval інтер'єр

Геометричні форми

Прямі лінії та геометричні форми в тренді, то чому б не розфарбувати вашу кімнату цими динамічними мотивами?

Повторюйте мотиви із шаблоном

Якийсь час тому ми розповідали вам, як намалювати дитячу кімнату хмарами. Ви можете перевірити публікацію, щоб побачити, наскільки це може бути просто та красиво.

Scroll to Top

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.